Usługi informatyczne
Kompleksowa obsługa informatyczna
Firma SubNet Internet zajmuje się kompleksowym wsparciem informatycznym firm i przedsiębiorstw. Naszym celem jest wzięcie całkowitej odpowiedzialności w ramach Outsourcingu IT za systemy informatyczne w obsługiwanych przedsiębiorstwach. Podejmując się opieki nad Państwa sprzętem i oprogramowaniem gwarantujemy jego sprawne działanie, bieżącą konserwację, archiwizację danych, a w przypadku awarii niezwłoczne jej usunięcie.
OUTSOURCING IT to przede wszystkim:
- Oszczędność – nie musicie Państwo zatrudniać informatyków, tworzyć miejsc pracy i ponosić kosztów – do dyspozycji masz nasz zespół inżynierów.
 - Komfort pracy – nie musicie Państwo juz ciągle zmagać się z problemami z infrastrukturą informatyczna w firmie – te problemy bierzemy na siebie.
 - Większe Bezpieczeństwo – dzięki stałej opiece naszych informatyków zyskujecie Państwo większe bezpieczeństwo danych – zapewniamy codzienne kopie bezpieczeństwa oraz ciągłość pracy systemów.
 - Wyższa Efektywność – sprawnie funkcjonująca infrastruktura informatyczna to wyższa wydajność pracowników i szybszy rozwój firmy.
 - Stałe doradztwo IT – zawsze rozpoczynamy współpracę od audytu potrzeb informatycznych i fachowego doradztwa.
 
Staramy się dopasowywać formę i zakres świadczonych usług outsourcingu IT do indywidualnych potrzeb i wymagań naszych klientów. Główny zakres naszych usług to:
- Administracja infrastrukturą informatyczną
- utrzymanie ciągłości pracy,
 - administrację siecią LAN/WAN,
 - administrację serwerami i stacjami roboczymi,
 - archiwizacja danych,
 - realizowanie bieżących prac serwisowych,
 - dokonywanie przeglądów i konserwacji,
 - wsparcie użytkowników i doradztwo techniczne,
 
 - Usługi serwisu sprzętowego
 - Projektowanie i wdrożenie rozwiązań informatycznych
 - Doradztwo IT
 - Hosting internetowy
 
Szczegółowy zakres proponowanych usług wchodzą następujące zagadnienia:
- Administracja infrastrukturą informatyczną
- Zarządzanie i administracja dostępem do Internetu
 - Zarządzanie i administracja siecią LAN -Urządzenia aktywne (switche), okablowanie strukturalne
 - Zarządzanie bezpieczeństwem w sieci
 - Zarządzanie i administracja serwerami aplikacyjnym, plików, ActiveDirectory
 - Opracowanie i utrzymanie procedur archiwizacją danych
 - Szybkie odtworzenie systemu operacyjnego stacji roboczych i serwerów wraz z zestawem podstawowych aplikacji sprzed awarii
 - Opracowanie kompleksowych procedur systematyzujących działania w sytuacjach awaryjnych oraz utrzymaniowych.
 - Modyfikacja funkcjonalności Systemu poprzez parametryzowanie i definiowanie,
 - Instalacja dodatkowych urządzeń i aplikacji,
 - Monitoring działania poszczególnych modułów Systemu,
 
 - Usługi serwisu sprzętowego
- Realizacja napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych
 - Dostawa części i podzespołów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych
 
 - Projektowanie i wdrożenie rozwiązań informatycznych
 - Doradztwo IT
- Konsulting w zakresie dalszego rozwoju posiadanej infrastruktury IT
 - Konsulting w zakresie kompleksowej ochrony antywirusowej w firmie
 - Analiza ewentualnego pogorszenia parametrów wydajnościowych Systemu
 - Konsultacje merytoryczne i udzielanie wsparcia funkcjonalnego Użytkownikom w zakresie bieżącej eksploatacji Systemu
 
 - Hosting internetowy
 
Przebieg obsługi zgłoszeń awarii dotyczących infrastruktury IT:
- Stwierdzenie usterki/awarii systemu (LAN,WAN, SERWER, STACJE ROBOCZE)
 - Zgłoszenie serwisowe przez telefon (2 niezależne nr tel. GSM)
 - Czas reakcji (zależny od opłaty abonamentowej), próba zdalnej diagnostyki, konsultacje telefoniczne ze zgłaszającym
 - Czas naprawy (zależny od opłaty abonamentowej), wizyta on-site u Klienta
 - Usunięcie awarii,
 - Testy
 - Przywrócenie funkcjonalności systemu sprzed awarii
 - Analiza zaistniałej sytuacji, w przypadku konieczności wdrożenie procedur eliminujących powstanie podobnych zdarzeń w przyszłości
 
 Follow