Usługi informatyczne

Kompleksowa obsługa informatyczna

Firma SubNet Internet zajmuje się  kompleksowym wsparciem informatycznym firm i przedsiębiorstw. Naszym celem jest wzięcie całkowitej odpowiedzialności w ramach Outsourcingu IT za systemy informatyczne w obsługiwanych przedsiębiorstwach. Podejmując się opieki nad Państwa sprzętem i oprogramowaniem gwarantujemy jego sprawne działanie, bieżącą konserwację, archiwizację danych, a w przypadku awarii niezwłoczne jej usunięcie.

OUTSOURCING IT to przede wszystkim:

  • Oszczędność – nie musicie Państwo zatrudniać informatyków, tworzyć miejsc pracy i ponosić kosztów – do dyspozycji masz nasz zespół inżynierów.
  • Komfort pracy – nie musicie Państwo juz ciągle zmagać się z problemami z infrastrukturą informatyczna w firmie – te problemy bierzemy na siebie.
  • Większe Bezpieczeństwo – dzięki stałej opiece naszych informatyków zyskujecie Państwo większe bezpieczeństwo danych – zapewniamy codzienne kopie bezpieczeństwa oraz ciągłość pracy systemów.
  • Wyższa Efektywność – sprawnie funkcjonująca infrastruktura informatyczna to wyższa wydajność pracowników i szybszy rozwój firmy.
  • Stałe doradztwo IT – zawsze rozpoczynamy współpracę od audytu potrzeb informatycznych i fachowego doradztwa.

Staramy się dopasowywać formę i zakres świadczonych usług outsourcingu IT do indywidualnych potrzeb i wymagań naszych klientów. Główny zakres naszych usług to:

  • Administracja infrastrukturą informatyczną
    • utrzymanie ciągłości pracy,
    • administrację siecią LAN/WAN,
    • administrację serwerami i stacjami roboczymi,
    • archiwizacja danych,
    • realizowanie bieżących prac serwisowych,
    • dokonywanie przeglądów i konserwacji,
    • wsparcie użytkowników i doradztwo techniczne,
  • Usługi serwisu sprzętowego
  • Projektowanie i wdrożenie rozwiązań informatycznych
  • Doradztwo IT
  • Hosting internetowy

 

Szczegółowy zakres proponowanych usług wchodzą następujące zagadnienia:

  • Administracja infrastrukturą informatyczną
    • Zarządzanie i administracja dostępem do Internetu
    • Zarządzanie i administracja siecią LAN -Urządzenia aktywne (switche), okablowanie strukturalne
    • Zarządzanie bezpieczeństwem w sieci
    • Zarządzanie i administracja serwerami aplikacyjnym, plików, ActiveDirectory
    • Opracowanie i utrzymanie procedur archiwizacją danych
    • Szybkie odtworzenie systemu operacyjnego stacji roboczych i serwerów wraz z zestawem podstawowych aplikacji sprzed awarii
    • Opracowanie kompleksowych procedur systematyzujących działania w sytuacjach awaryjnych oraz utrzymaniowych.
    • Modyfikacja funkcjonalności Systemu poprzez parametryzowanie i definiowanie,
    • Instalacja dodatkowych urządzeń i aplikacji,
    • Monitoring działania poszczególnych modułów Systemu,
  • Usługi serwisu sprzętowego
    • Realizacja napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych
    • Dostawa części i podzespołów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych
  • Projektowanie i wdrożenie rozwiązań informatycznych
  • Doradztwo IT
    • Konsulting w zakresie dalszego rozwoju posiadanej infrastruktury IT
    • Konsulting w zakresie kompleksowej ochrony antywirusowej w firmie
    • Analiza ewentualnego pogorszenia parametrów wydajnościowych Systemu
    • Konsultacje merytoryczne i udzielanie wsparcia funkcjonalnego Użytkownikom w zakresie bieżącej eksploatacji Systemu
  • Hosting internetowy

 

Przebieg obsługi zgłoszeń awarii dotyczących infrastruktury IT:

  • Stwierdzenie usterki/awarii systemu (LAN,WAN, SERWER, STACJE ROBOCZE)
  • Zgłoszenie serwisowe przez telefon (2 niezależne nr tel. GSM)
  • Czas reakcji (zależny od opłaty abonamentowej), próba zdalnej diagnostyki, konsultacje telefoniczne ze zgłaszającym
  • Czas naprawy (zależny od opłaty abonamentowej), wizyta on-site u Klienta
  • Usunięcie awarii,
  • Testy
  • Przywrócenie funkcjonalności systemu sprzed awarii
  • Analiza zaistniałej sytuacji, w przypadku konieczności wdrożenie procedur eliminujących powstanie podobnych zdarzeń w przyszłości